SUCCESVOLLE EMBALLAGE-ACTIE AH BROUWHORST VOOR STICHTING SAMENGAAN.

Mede dankzij de vele klanten van AH Brouwhorst te Brouwhuis, die bereid waren hun emballage-geld te schenken aan onze stichting, kon er een bedrag van maar liefst 80,55 Euro worden bijgeschreven op de rekening van stichting SamenGaan. Uiteraard bedanken wij ook Albert Heijn Brouwhorst, die deze actie mogelijk maakte.

Op de foto overhandigt supermarktmanager Daan Mestrum de enveloppe met inhoud, t.w. Euro 80,55 aan Gerry Eijkelenboom.

AfdrukkenE-mail

Meer Informatie

Heeft u belangstelling mee te doen aan ons ouderinitiatief of wilt u meer informatie?

Informatie over voorwaarden waaraan (toekomstige) bewoners dienen te voldoen is te lezen in het bewonersprofiel.

Contactadres

Joost van Laarhoven
Houtrijk 4
5671 CX  Nuenen

Bekijk de realisatie van onze woningen

Voorgevel klein

Fotogalerij Laan Door De Veste

NSGK

Statuten gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel Eindhoven onder nummer 17214475.

Fiscaal nummer 818735958.  In bezit van ANBI status.