Hoe gaan we te werk?

De ouders die deelnemen aan dit initiatief bundelen hun krachten op allerlei vlakken. Zo helpen zij hun kind(eren) om met hun PGB gemeenschappelijk gekwalificeerde begeleiders in te huren. Er is een samenwerkingsverband met de stichting MEE Zuid-Oost Brabant voor advisering en er zijn een aantal commissies actief op het gebied van:

• Bouw (locaties, bouwplannen, wooneisen)
  • Zorg (inventariseren, inkopen)
  • P.R. (communicatie)
  • Financiën
  • Activiteiten (groepsvorming)

Om doelen te bereiken treedt de stichting in contact met ondermeer woningcorporaties, subsidieverleners en zorgaanbieders.
Stichting SamenGaan wil de volgende sponsoren bedanken voor hun bijdrage voor de aankleding van de gemeenschappelijke ruimte bij het woningenblok van onze stichting, t.w.:

AfdrukkenE-mail

Meer Informatie

Heeft u belangstelling mee te doen aan ons ouderinitiatief of wilt u meer informatie?

Informatie over voorwaarden waaraan (toekomstige) bewoners dienen te voldoen is te lezen in het bewonersprofiel.

Contactadres

Joost van Laarhoven
Houtrijk 4
5671 CX  Nuenen

Bekijk de realisatie van onze woningen

Voorgevel klein

Fotogalerij Laan Door De Veste

NSGK

Statuten gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel Eindhoven onder nummer 17214475.

Fiscaal nummer 818735958.  In bezit van ANBI status.